NOG NIET OP VOORRAAD, MAAR WEL AL TE RESERVEREN!
Per 1 januari 2023 verdubbelt Suzuki Nederland de garantietermijn van alle nieuw verkochte motorfietsen. In plaats van 3 jaar garantie geldt voortaan 6 jaar garantie voor nieuwe motorfietsen.
SUZUKI MOTORVERZEKERING
Een exclusieve Suzuki Motorverzekering met een aantrekkelijke premie en unieke, motorvriendelijke voorwaarden!
-De eerste 10 dagen gratis verzekerd!
-Korting op jouw eigen risico bij schadeherstel door de Suzuki-dealer
-Flexibel allrisk verzekeren, wanneer jij het wilt!*
-Uitgebreide dekking voor helm, motorkleding en bagage*
-Tot 36 maanden aanschaf- en nieuwwaarderegeling*
*Afhankelijk van gekozen dekking
Suzuki V-Strom 800DE
De gloednieuwe Suzuki V-STROM 800DE verrijkt je dagelijks leven en elke trip met de sensatie van avontuur en puur rijplezier. Daarnaast geniet je van Suzuki’s gloednieuwe 776 cc paralleltwin die garant staat voor krachtige prestaties, perfect afgestemd op de capaciteiten van deze ultieme allrounder. De levering van de nieuwe Suzuki V-STROM 800DE start in de loop van 2023. De machine is ook beschikbaar in een variant voor A2- rijbewijshouders.
Het ideale totaalpakket
Het maakt niet uit wat jouw doel is, het maakt niet uit waar jouw reis je brengt; de nieuwe Suzuki V-STROM 800DE levert de prestaties, het comfort, de veelzijdigheid en al het plezier waarmee jij elk nieuw avontuur de baas kunt.
Met een modern ontwerp, opvallende kleuren, een ergonomische rechtop-zithouding, 5-inch TFT-display met pop-upwaarschuwingen, een tank met 20 liter inhoud en een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket staat deze allrounder zijn mannetje, ongeacht de eindbestemming. De verticaal geplaatste, hexagonale LED-koplampen zorgen voor optimaal zicht en geven de motorfiets een bijzondere flair. Compacte LED-positielichten, LED-knipperlichten en een LED-achterlicht zorgen voor een goede zichtbaarheid.
Een groot voordeel is de compacte bouw van de nieuwe 776 cc paralleltwin met 270° krukas, standaard gekoppeld aan een up & down Quickshifter. De bescheiden afmeting van de voorzijde naar de achterzijde maakt een ideale gewichtsverdeling en een optimale framegeometrie mogelijk, zowel voor het rijden op gravelwegen en paden als voor langeafstandsritten. Tegelijkertijd zorgt de compacte bouw ervoor dat de zitpositie is geoptimaliseerd: je heupen kun je verder naar voren plaatsen voor een comfortabele rijpositie- en goede controle. Dankzij het Suzuki Easy Start System volstaat slechts één druk op de knop om de motor te starten. Omdat je deze functie bij elke rit gebruikt, zorgt Easy Start voor meer rijplezier en meer rijgemak.
Motorblok
De V-STROM 800DE wordt aangedreven door Suzuki’s gloednieuwe 776 cc paralleltwin met zeer compacte bouw. De nieuwe tweecilinder met Euro5-emissienorm heeft een lange boring-slagverhouding voor de perfecte balans tussen een soepele, controleerbare vermogensafgifte en ultieme prestaties bij elk toerental. Een krachtig koppel bij zeer lage toerentallen zorgt voor extra comfort. Ook biedt Suzuki deze motor aan in een 35kW variant voor A2-rijbewijshouders.
Suzuki rust de nieuwe krachtbron uit met 270°-krukas, omdat het ontstekingsinterval gelijk is aan dat van een V-twin en garant staat voor een soepel rijgedrag met een overvloed aan koppel en positieve tractie. In combinatie met een prettig klinkende roffel en sound is het karakter sterk vergelijkbaar met die van een V-twin.
De V-Strom is voorzien van het gepatenteerde Suzuki Cross Balancer-krukasmechanisme dat zorgt voor een bijzonder soepel rijgedrag en dat de krachtbron lichter en compacter kan worden geconstrueerd. Twee balansassen die in een hoek van 90 staan, elimineren trillingen en dragen bij aan het soepele motorkarakter. Het maximale motorvermogen bedraagt 84,3pk bij 8.500 toeren en kent een maximaal koppel van 78 Nm bij 6.800 toeren.
De vermogensafgifte van de nieuwe 776 cc paralleltwin kan worden aangepast met drie rijmodi, via de Suzuki Drive Mode Selector (SDMS). Er is keuze uit rijmodus A (active), B (basic) en C (comfort).
De drie rijmodi leveren altijd het maximale vermogen, maar verschillen qua gasrespons, doseerbaarheid en koppelkarakteristiek, vooral bij kleine gasklepopeningen en tijdens acceleratie door het lage- en middentoerengebied. Hierdoor rijd je met meer vertrouwen en meer plezier. De elektronische ‘ride-by-wire’ gasklepbediening verbetert de controle en geeft een betrouwbare gasrespons, vooral wanneer je op gravelpaden rijdt.
Traction Control
De V-STROM 800DE is uitgerust met het beproefde Suzuki Traction Control System (STCS) inclusief G-modus (Gravel). Dit systeem voorkomt dat het achterwiel doorslipt en geeft meer vertrouwen. De interventiesnelheid van dit systeem is instelbaar via vier modi. Elke modus heeft invloed op de mate waarin het systeem wheelspin toestaat. Je kunt er ook voor kiezen om het systeem uit te schakelen.
Behalve de drie modi voor straatgebruik (+ OFF) biedt de tractiecontrole van de V-STROM 800DE ook een speciale G-modus (Gravel). In deze modus wordt het ontstekingstijdstip verlaat zodat er een beperkte hoeveelheid wheelspin mogelijk is wanneer je op onverhard terrein rijdt. Hierdoor blijft de motorfiets beheersbaar en krijg je nog steeds de gewenste vermogensafgifte om onverharde wegen en paden met meer vertrouwen te verkennen.
Rijwielgedeelte
Elk aspect van het rijwielgedeelte van de nieuwe Suzuki V-STROM 800DE is ontworpen voor een goede wendbaarheid en uitmuntende controle in een breed scala aan rij-omstandigheden. Ook is veel aandacht besteed aan het comfort en aan het minimaliseren van vermoeidheid tijdens lange trips, zelfs wanneer je met een passagier en zware belading rijdt.
Het robuuste stalen frame, de bijzonder gevormde lichtgewicht aluminium achterbrug, het 21-inch voorwiel, de spaakwielen en de Hitachi Astemo (SHOWA) instelbare vering voor en achter met ruim voldoende veerwegen voor off-roadgebruik: ze zijn allemaal specifiek ontworpen zodat er een optimaal pakket ontstaat voor elke rit. Het resultaat is een machine die bijzonder wendbaar is, maar ook een uitstekende rechtuit-stabiliteit bij alle snelheden heeft.
De framegeometrie kenmerkt zich door een langere wielbasis, een lange balhoofdhoek, grote grondspeling en een breed stuur. Dit alles zorgt voor een maximale stabiliteit en beheersbaarheid wanneer je op onverharde wegen rijdt. Dankzij de uitgekiende rijpositie in combinatie met de brede stalen voetsteunen, die voorzien zijn van geprofileerde rubber blokken, verdeel je het gewicht effectief over de voor-en de achterzijde.
Hierdoor kun je de motor gemakkelijk controleren wanneer je over ruige paden en andere onverharde oppervlakken rijdt, of wanneer je snel door krappe bochten rijdt. Het verbetert bovendien de stabiliteit wanneer je met een passagier en top- en zijkoffers op je V-STROM 800DE rijdt.
Remsysteem
Suzuki rust de nieuwe V-STROM 800DE uit met een krachtige reminstallatie en in twee modi verstelbaar ABS systeem. Desgewenst kun je de Rear ABS Cancel mode gebruiken om het ABS op het achterwiel uit te schakelen voor de gewenste remcontrole op gravel en andere onverharde oppervlakken
Het remsysteem is voorzien van dubbele remschijven voor en een enkele remschijf achter. Het antiblokkeerremsysteem (ABS) zorgt voor een stabieler remgedrag doordat het voorkomt dat de wielen blokkeren, zelfs wanneer je hard remt. Modus 1 kent een minimale interventie en is daarom uitstekend geschikt voor het rijden op gravelpaden. Modus 2 is ideaal voor stadsverkeer en normale wegcondities.
TFT-display
Een uniek detail van de nieuwe V-STROM 800DE is de multifunctionele 5-inch kleuren TFT-display. Deze duidelijk afleesbare en hoogwaardige display levert vitale real-time informatie over de status van de motor en kan grote pop-upmeldingen en waarschuwingen tonen.
De toerenteller doet tevens dienst als een programmeerbare schakelindicator, die knippert wanneer de motor het ingestelde toerental bereikt.. Het scherm kan automatisch of handmatig tussen de daginstelling (wit) en nachtinstelling (zwart) schakelen voor een optimale afleesbaarheid op elk uur van de dag en in elke rijsituatie. Aan de linkerzijde van het multifunctionele dashboard is een 5-volt USB-aansluiting met een maximale stroomsterkte van 2 Ampère ondergebracht voor het opladen van een navigatiesysteem of smartphone.
Styling
Terwijl de vormgeving trouw blijft aan het erfgoed van de V-STROM en aan de Suzuki-designtraditie om een unieke stijlexpressie te creëren, biedt de V-STROM 800DE ook een aantrekkelijke, radicaal nieuwe en moderne look.
Zijn scherpe, nieuwe ‘snavel’ staat hoger en verder weg van het voorwiel zodat hij zijn competentie om door te gaan waar het asfalt ophoudt visueel onderstreept. Zijn kenmerkende, hexagonale LED-koplampunit accentueert het slanke, lichte en compacte voorkomen van de voorzijde.
Het zadel van de Suzuki V-STROM 800DE is ontworpen voor optimaal comfort op lange toertochten en rijden op onverharde wegen. Het zadel geeft je alle bewegingsvrijheid, ook voor de passagier, zelfs wanneer de optionele top- en zijkoffers zijn gemonteerd. Het korte windscherm maximaliseert het zicht en de bescherming wanneer je op landwegen en gravelpaden rijdt. Het scherm is bovendien in drie standen instelbaar (niet tijdens het rijden).
Standaard is deze allroundmachine uitgerust met handkappen, brede, stalen voetsteunen met rubberen blokken, een bagagedrager met geïntegreerde passagiershandvatten en een kunststof carterbeschermplaat. Middels diverse accessoires is de nieuwe V-STROM 800DE nog verder te personaliseren.
Motostore Barendrecht is officieel dealer van Suzuki, Yamaha en Indian Motorcycle voor regio Zuid Holland. Hier vind je niet alleen nieuwe modellen maar ook in onze occasions hebben we een ruim assortiment, waar alle bekende merken voorkomen. Iedere motorfiets, nieuw of gebruikt, is de eerste 10 dagen na aankoop gratis allrisk verzekerd! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen. Wilt u uw huidige motorfiets bij ons inruilen? …Geen probleem! Ook op onze kledingafdeling zijn we officieel dealer van onder andere RUKKA, REV’IT! en ALPINESTARS. Daarbij hebben we 200 tot 300 helmen in verschillende merken zoals SHOEI, HJC, SCORPION, ROOF en SHARK op voorraad evenals originele onderdelen, navigatie en communicatie systemen, bagagesystemen en alle andere accessoires ben je bij Motostore Barendrecht aan het juiste adres. In de ruime en moderne uitgeruste werkplaats wordt uw motorfiets door vakmensen onderhouden. U kunt hier terecht voor onderhoud, diagnose, reparatie en personalisatie van uw motor. Ook voor een schadetaxatie, herstel / spuitwerkzaamheden kunt u bij ons terecht. Bovendien hebben wij een eigen Rijschool in huis, wat voor de nieuwe motorrijder en motorrijdster erg handig is. U les start vanuit Motostore Barendrecht waar alle middelen beschikbaar zijn.
Motostore, for bikes and more...
Kilometerstand: 22.450 km
Bouwjaar: 2017
Kleur: Wit
Kilometerstand: 1 km
Bouwjaar: 2023
Kleur: Zwart/grijs/bla
Kilometerstand: 1 km
Bouwjaar: 2023
Kleur: Zwart/grijs/gro
Kilometerstand: 512 km
Bouwjaar: 2022
Kleur: Titanium smoke